Bryter tystnaden

Nä, nu bestämmer jag mig för att bryta tystnaden med ett litet inlägg, trots jag inte vet vad jag ska skriva om samt att datorn håller på att sega ihop totalt.

Imorgon ska jag åka till Norrtälje för att hälsa på min kära kompis Disa. Ska bli mycket spännande att se Norrtäljes omgivningar samt hur hon bor.

Mycket mer har jag inte att säga just nu, utan återkommer när idétorkan har släppt. Lämnar härmed ett smakprov på en liten testbild som jag har tagit på min pojkvän som snart ska stå modell för mig (vilket jag hoppas att han fortfarande vill?). Ska bara komma på några bra idéer innan jag går vidare...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så himla mycket!! :) Vad glad jag blir :D!!



Ser fram emot resultatet från din session med pojkvännen ;D



Ha en fortsatt fin dag!

Kram

2009-07-22 @ 12:15:10
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0