Helgen som gått

Nu är jag hemma på igenkännbar mark igen efter att ha varit borta hela helgen. Den har spenderats hos Andreas i Rönninge och det har varit jätteroligt och trevligt. Ont i både mage, ben och armarna har jag efter att både ha garvat mig fördärvad, samt efter att ha på Andreas intiativ pumpat armhävningar varje morgon. Det är en liten regim going on out there in Rönninge, obviously.

På midsommar hängde jag med bruschan till hans kompisar i Haninge. En mycket speciell tillställning som en massa skulle kunna sägas om, men jag låter det vara osagt. Anyway, trevligt folk och god mat bjöds det på.

Sen har väl bruschan och jag hunnit med en hel del faktiskt. Bl.a. tog vi en tur till Södertälje för att spatsera runt lite därnere, sen blev det en promenad runt i Rönninge, bl.a. till hans gamla skola där han pekade ut en exakt punkt för var han och hans kompis Jensa åkte på dyng av 8:orna på högstadiet när de gick i 7:an. Det lät som att det hade gått hett till i hoodsen på den tiden. Och avslutningen på kvällen igår blev tacos och sista avsnitten av Snutarna-DVD:n och sen skulle vi kolla på The Exorcism of Emily Rose, men bruschan gav upp efter ca 20 min och yrkade på att vi skulle stänga av och sova. Jag sa inte ifrån för jag var dödstrött. Ändå var det sista jag fick säga till honom: "Håll TYST nu för fan, jag ska sova!!" Haha... Mundiarré 2.0 always.

Sen idag blev det avslutningstripp in till Sthlm. Vi gick först på McD och sen lade vi oss på gräset i en park och jag somnade. Ända till det kom en frisbee och landade på bruschan så han skrek. Då vaknade jag med ett ryck.


Det är helt rätt, en karl hör hemma framför spiseln... ;)


...och kvinnan ska äta, haha!


Det finns alltid inspiration till en ny låt...


...eller till att slappa i en park


...eller till att speja ut i intet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0