Larnes tripp till det stora landet i öst

Den 17:e juni åker min kompis Larne ända bort till Ryssland för att besöka området där hennes morföräldrar föddes och växte upp. Pga olyckliga omständigheter, eller snarare dumheter, som Ryssarna höll på med tillbaka i tiden så flydde hennes morföräldrar från Ingermansland och kom slutligen över till Sverige. Larne kommer hem igen den 24:e juni och då hoppas jag att hon har en massa roliga berättelser från det stora landet over there. Just nu har dock ryska ambassaden lagt vantarna på hennes pass, så hon kan inte ens gå och rösta inför Europaparlamentsvalet, men jag tror att hon överlever iaf. Och så får vi hoppas att ingen galen ryss behåller henne och att hon kommer tillbaka. We need Larne här in Svärje! Papalam!!




Här följer en av Larnes favoritlåtar/video/artist. Den ryske artisten Dima Bilan med Nevozmoschna Vozmoschna. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Larne

Du borde ju skriva att det inte var ryssarna till slut utan min mamma o dålig kommunikation? :)

2009-06-11 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0