Sthlm Marathon och Skrattstock

I lördags var vi inne och kollade på Sthlm Marathon och sen var det Skrattstock på Långholmen. Jag, Niklas, Danny och twinsen till en början, sen joinade vi Calle, Robson, Samme och Ivan Larssonskij i parken på Långholmen. Calle hade tagit med sig ett gammalt lakan som vi fick sitta på, samt en bag-in-box med klent, men gott vin.


Det var många som spelade Kubb i Rålis


Fyra förväntansfulla ynglingar


Marathonlöpare


Vackra 08


Parklife med Calle, Samme, Thomas och Larsson


De två glasögonormarna drack vin och deppade, haha!


Den lilla pojken var med denna gång också. Det slutade med att han spillde vin på halva lakanet och sen gick han hem, haha


Peter, Larsson och sötnosen


Jag lägger ut en tråd här och nu. Calle är singel och vill ha ett förhållande med en trevlig dam. Någon som känner sig träffad och/eller intresserad? Häll i alla era intresseanmälningar i ett kuvert och skicka dem till mig. Eller lämna en fot här på sidan. Han är en man i sina bästa år som inte borde vara ensam. Amen. (btw, Calle är den blonda, men om intresse för Danny finnes kan jag säkert förmedla där också, haha)


Calles katt mitt i maten


Utsikt från Calles balkong (Liljeholmen)

Det blev lite TV-spelande hos Calle och sen hemgång relativt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0