Årets första episod av di trenne dopp

Iförrgår blev det trenne dopp i Brunnsviken med bruschan. Innan dess solning i Hagaparken, samt Duck Hunt för min egen del när en and blev lite väl närgången. Den gav sig inte. Igår var det tenta i Sidenvägarna och jag vet inte om det gick vägen för min del. Jag tror jag ligger och väger mellan IG och G. Stackars bruschan gav upp redan efter 50 min och gick sin väg. Omtenta för hans del iaf. Ska bli spännande att se hur det blir för min del...


Bruschan försöker plugga, snegla på tjejer och sola på samma gång


Jag solade, åt kex och ömsom jagade anka


Vår lille vän som sedan blev vår ovän


Badstranden vi hamnade på tillsist




Hahahaha, pensionärsvarning redan vid 30!


...Okej, pensionärsvarning på mig också...


Di trenne dopp!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fredda våga inte ens gå i vattnet uppe i Fallingeberg idag :)

2009-06-25 @ 21:26:54
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0