Besöket på kor.inst.

Ok, var ska jag börja? Jag får nog helt enkelt dela in det i två separata inlägg. Börjar med institutionsdelen. Jag kom dit och Eunah och jag gick och köpte muffins och bröd. Sen satte vi oss i lunchrummet på inst och fikade. Kang anslöt och de två började prata på rapp koreanska! Jag hann inte med alls, om jag ska vara ärlig. Min koreanska är ringrostig, men den började tina upp ju längre tiden gick. Vet inte alla ämnen vi hann behandla, men ojojoj, tillslut var klockan 16.30 och jag hade varit där i nästan 4 timmar! SÅ snabbt tiden går när man har roligt! Även Anette Son Ek och koreanskastudenten Moa anslöt lite senare. Det var väldigt trevligt. Eunah, jag och Moa gjorde sedan sällskap ner till stan med först buss och sen Tbana. Tbanan var det värsta jag varit med om, den var knökfull! Kändes som att man var i Tokyo nästan. Sen gjorde jag stan på egen hand i en timme eller så, innan jag åkte hem.

Men såhär såg det ut under ca 20 min när vi satt och fikade på koreanskainstitutionen!


Himlen blev svart och sen öppnade den sig totalt och det blev snöstorm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0