Kaffepaus

Innan jag fortsätter dagen så måste det bli en kopp kaffe... Sen måste jag avsluta min prenumeration på Vecko Revyn. Jag vet, jag vet, fråga mig inte ens varför jag prenumererar på den för det vet jag inte ens själv... Helt plötsligt låg den där innanför dörren och jag vet knappt ens varför (antagligen en dum pren.gåva från Make Up Store som jag nappade på). Nu får det vara nog. Jag tror t.o.m. att jag har betalat för samma nummer flera ggr dessutom, för de skickar fakturor hela tiden och jag betalar ju snällt... Nä, nog nu! Räcker med Damernas.


Jag är en dam... som dricker kaffe i liten kaffekopp och läser Damernas ;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Det där ser farligt likt snabbkaffe to me.... The horror!

2009-03-05 @ 15:04:52
URL: http://mizzitch.webblogg.se/
Postat av: Linda

Det är nog snabbkaffe också, men bilden är gammal och jag har inte druckit snabbkaffe på lääänge nu. Nu är det brygg som gäller. :P

2009-03-05 @ 17:03:19
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0