Slingor i håret

Jag la i slingorna jag köpte igår och det blev inte så himla bra, precis som jag trodde - hahaha! Jag har ju erfarenhet med blekning- och avfärgningsmedel, visserligen 12 år gamla erfarenheter, men ändå. De är inte goda! Borsten var inte alls bra, allt hamnade på samma ställe även att man smetade ut det med handsken. Svårt att ta ut slingor med handskar på dessutom, för varje gång handskarna nuddade håret så blev det totalt statiskt, haha! Aja... totalt råhemskt är det inte, men jag känner mig mer trailor trash än som den vackra kvinnan på omslaget!

Bruksanvisningen var dessutom totalt skruvad. "Ta gärna en väninna till hjälp första ggn du utför behandlingen" typ. Skumma småsaker rakt  igenom hela beskrivningen som gjorde att jag satt och hoppade av skratt innan jag ens kunde börja. Nästa gång får jag ta Lea, Disa eller nån annan "väninna" till hjälp. Niklas, Andreas, farsan (haha) eller nån annan karl räknas alltså inte, haha! Btw, när jag sa till Andreas i lördags att jag kunde lägga röda slingor i hans svarta hår så backade han och gjorde "vik hädan"-tecknet med fingrarna. Men han tinar nog upp snart... Putte hade ju gjort slingor tydligen, så Andreas kanske inte är helt oövertalbar. Muohaha!

Men färgen på slingorna jag gjorde är jättesnygg!


Jag gjorde lite för tjocka slingor, men då vet jag iaf till nästa gång...


Baksidan fick jag till rätt bra ändå, trots jag inte såg ett jota vad jag gjorde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0