Dagarna går så fort så fort...

Ledsen för dålig uppdatering senaste dagarna. Mycket saker som händer, samt en B-uppsats vars slutgiltiga manus ska vara inne på måndag om en vecka. Jag ger er lite bilder från lördagens vampyrvandring i Blackeberg och lite annat.


Kvarnen nedanför Råcksta träsk


Usch, den här byggnaden förde tankarna närmare till ett koncentrationsläger... :S


Blackeberg... Just det... Alla byggnader har lika rolig färg = grå + smutsig senapsgul


Inga vampyrer hoppade ner på Niklas från trädet i centrum...


Blackans torg med t-baneentrén

Kommentarer
Postat av: Patrick

Frågan är vad som är mest förvirrande för allmänheten, mina företaganden i C++ eller våra missöden i ProTools XD

Jag skall se om jag kan försöka göra mina inlägg liiite mer begripliga framöver ><'

2009-03-18 @ 20:46:54
URL: http://paevdali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0