Dannys birthdayparty på Bamboo

Igår styrde jag, Niklas, Danny, Peter och Tomas kosan mot Bamboo Palace på Kungsgatan för att inta kinabuffé och annat smått och gott. Anledningen till detta var för att fira att Danny fyllde år förra veckan (eller när det var, haha).


På väg in mot stan


Danny är grymt nöjd, klar först av alla - haha!


Niklas åt så att han fick magsmärtor, kanske syns på denna bild? ;)


Danny var högst imponerad av den mysiga interiören


Peter var mycket nöjd med maten. Senast när vi var på McD så beställde han de sista cheeseburgarna så jag inte fick några, och nu tog han sista friterade bananen mitt framför ögonen på mig... eller var det tomas som tog sista bananen? Haha, same same! ;)


Jag fick till nåt konstigt leende


Glassen var megagod!


Fiskarna i dammen var nog inte menade som sushi iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0