Helgen i Peking

Så var man hemma från Norrköping för den här ggn då. Det har varit en fantastisk vistelse som det ju alltid är. Denna gång tog jag även med mig Antonius så att han kunde få lite miljöombyte, samt att girlsen ville träffa honom. Han har ju redan innan träffat Lea vid ett par tillfällen så det kunde vara roligt om han även kunde få träffa Larne tänkte jag. Tyvärr kunde inte Marina närvara på lördagen, då hon jobbade sent och skulle upp tidigt för att jobba även på söndagen. Next time, next time. På söndagen drog Antonius och jag en sväng ner till Vika för att gratta min far på fars dag. Varför inte passa på när man ändå var i krokarna? Så fick man se i stort sett hela familjen också, vilket var superkul!



Första kvällen utspelade sig på Världens Bar




Lyckan var stor när drinkarna rullade in, haha




Vårt offerblot, tillika trollmaskot intog sin sista måltid




På lördagen var vi på Hela Människan second hand där Larne jobbar och där hittade Antonius denna fantastiska hatt för 6 kronor.




Jag och Lea hittade också varsin hatt för 6:- styck




Sen kom Gunnel och anföll oss. Hon har väntat hela hösten på att vi ska komma och handla, haha




Sen bar det utåt Ensjön för en liten hednisk ritual




Lea hade tagit med sig ett bubbel




Antonius bad till de högre makterna




Sen tog han tändaren och ritualbrände (efter Lea hade gett upp)




Antonius svidade sedan om till kostym och hatt inför utgång. Mafioso!




...Mamma om Antonius: "Du ser ut som Elvis Costello tycker jag", haha!




Bistra miner på PG:s




Vidare på Världens Bar




Passa er så att ni inte blir alltför glada i hatten, haha! Drrling 1 & 2 tävlade i sämsta skämtet




Jag snodde utav Amigos drink, haha




Tack för en fin helg, Drrling 1 & 3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0