Förkylning och filmkväll

Ojoj, nu har förkylningen brutit ut på mig också. En till nere för räkning med andra ord. Okej, så himla farligt är det väl inte, men det räcker och blir över. Niklas var ju och tog vaccin mot svinis igår så jag passade på att ge mig av till bruschan. Hade väl tänkt att jag skulle få honom att ge sig ut och springa med mig, samt boxas, men så började jag känna mig eländig framåt e.m./kvällen och han hade också känt sig konstig under dagen påstod han, så det blev inget. Dock blev det film; Bad Taste. Ungefär den sämsta filmen som någonsin gjorts, haha? Sen gick jag och la mig kl 10... Imorse vaknade jag med ont i kroppen, ömhet i halsen, snuva och yrsel, så nu sitter jag vid bruschans lånedator och ugglar medan han är på jobbet... Frågan är: klarar jag av att ta mig hela vägen hem eller satsar jag allt på ett kort och tar mig till lektionen imorgon och sedan vidare hem efter det? Det känns konstigt nog som att det skulle kunna bli bättre till imorgon. Får se hur jag gör.


Bad Taste förklarar i stort sett Antons filmsmak... Och han verkar väldigt stolt över det...

Kommentarer
Postat av: Larne

"Det känns konstigt nog som att det skulle kunna bli bättre till imorgon."



Känns det bättre idag? :)

2009-11-13 @ 10:13:52
Postat av: Emelie

Haha den filmen är ju rolig :D Man får ta den med en nypa salt Linda ;) haha



Hoppas din helg varit kanon!

Krya på dig!

Puss

2009-11-15 @ 22:45:42
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: A-T

Men du, är det inte nästan lite "bad taste" att ens se filmen bad taste? ;-)

2009-11-16 @ 13:18:38
Postat av: Patrick

Oja, det är så trevligt så! ^^ Nu har iallafall flyttstöket lagt sig för gott och enbart normalt stök återstår XD Jag skall försöka se till att flickebarnet sätter sig vid datorn emellanåt!

2009-11-16 @ 21:35:29
URL: http://paevdali.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha precis, det är ju just därför man skrattar åt den egentligen, för att den är så himla dålig ;)

Känner igen det där! Alltid när man behöver kameran som mest, då har man lämnat den hemma! Klart du blir fotosugen med den omgivningen :)



Åhh tack Linda! Jag blir jätte glad över att höra det ska du veta :D Tack! :*



Ha en forsatt fin kväll!

Puss & Kram

2009-11-18 @ 18:22:12
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0