Snabbvisit till Vika

Som sagt så tog Anton och jag en kort tripp ner till mina föräldrar i Valdemarsvik i söndags för att jag skulle passa på att säga grattis till min käre far. Anton har varit i Valdemarsvik en gång förut för 2 år sen och paddlat kajak med ett gäng kompisar, så det var ett kärt återseende för hans del, haha



Jonna tyckte min hatt var fin




Jonna och jag bestämde oss för att ta med Anton på en promenad








Tydligen fanns det nåt intressant där i hålet...




Jens och Jonna




Jimmy och Marcus kom och fikade




Farsgubben!


Kommentarer
Postat av: Walter

Haha ni ser fett lika ut! Wild & Crazy-blicken där och allting! :D

2009-12-18 @ 09:54:15
Postat av: Linda

Jo, jag har min skönhet att tacka min far för, haha! :P

2009-12-18 @ 09:57:21
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0