Jensas 30-årsbjudning

...Och nej, det var inte min kära storebror som fyllde 30, utan det var en kompis kompis som lyckats uppnå den fantastiska åldern. Bjudningen hölls i Hagsätra. Det enda jag behövde göra för att komma dit var att sätta mig på tbanan, gröna linjen, och åka från ändstation till ändstation. Detta tog 55 min. Sedan kom latino och hämtade upp mig på station och så gick vi gemensamt till festen. Jensa hade slagit på stort och bjudit in både släkt och vänner och vänners vänner (som jag). Till detta krävdes en stor lokal. Jag låter bilderna tala för sig själva.



Jag och Antonius guddotter Ronja. Snyggingarna på festen, dvs!



Jensa, Antonius och Nestor skötte grillen så bra så.



Jag och Helene flamsade i stort sett hela kvällen



Vici och Antonius ritade på bordsduken och dividerade hur en midsommarstång egentligen såg ut



En mycket nöjd Jensa



Alla på festen gjorde hattar och Nestors var helt klart snyggast. Vici ser dock skeptisk ut! ;)



Helenes hatt blev platt, haha! (Notera snubben i kjol bakom...)



Jag gjorde en solfjäder som jag satte fast på huvudet med hjälp av Vicis hårnål



Men självklart var Antonius tvungen att göra den mest spejsade hatten, hahaha!



Sen var det paketöppning och Jensa blev så glad över teckningen som Antonius hade ritat, haha!



Lika glad blev han för den jävligt snygga golvlampan vi hade köpt till honom. Foten är i ett slag för sig.



Sen fick Rymdhunden nog av allt översocialt stohej och tyckte att det var dags att gå ut och ta sig en stänkare i gångtunneln utanför, haha!



Jensa fick ett air hockey av sina KTH-polare och sen var det kört för resten av kvällen. Den här snubbeliton var en fena på att lira och koncentrationen var i topp, hahaha!



Dagen efter gjorde jag en Dima Bilan-tofs på Antonius innan jag åkte. Jag tror inte han var lika impad som jag var, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0