Is this the end?

Jag har haft en lång överläggning med mig själv angående om jag ska lägga ner den här bloggen eller inte, men jag kan i ärlighetens namn inte bestämma mig för hur jag ska göra i nuläget. Anledningen är att jag redan har två andra bloggar jag försöker fokusera på: Min vardagsblogg och Inkigayo, där jag skriver om koreansk popmusik. Dessutom har jag en Myspacesida där jag lägger ut mina foton, så denna blogg känns rätt överflödig. Dock är jag ju rätt blödig så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Jag tycker ju trots allt om att ha mina bilder på en blogg, så kanske fortsätter jag trots allt. Ska bara ta mig en funderare till.

Alla som vill läsa om mitt jätteroliga liv är jättevälkomna till min blogg Yvlima. Den som tycker att koreansk popmusik låter intressant får gärna besöka min blogg (som är på engelska) Inkigayo. Min myspacesida med mina foton heter Art by Sassycoona. Varmt välkomna att kika in på alla dessa! :)

Au Revoir for now!

Kommentarer
Postat av: Emelie

But nooooooooooooooooooooooooooo :(

2010-02-15 @ 11:26:44
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0